czwartek, 5 grudnia 2013

Bombka decoupage Krok po kroku


Dziś pokażę jak w prosty sposób ozdobić można bombkę plastikową.
Efekt końcowy nie do końca mnie zadowala, jak zwykle brakuje mi dokładności i zaplanowania tego co robię. Wyszło jak wyszło. Ale może komuś ten krótki kursik  w dobrym celu posłuży.


Wykorzystałam bombkę plastikową  średnicy 15 cm, jednakże styropianowa mogłaby też do tego się nadawać.
Na początek pomalowałam bombkę zwykłą farbą akrylową Śnieżka w kolorze ecru. Użyłam do tego celu gąbeczki żeby nie zostawiać mazów po pędzlu.  Kolejnym etapem było naklejenie na połówkę bombki papieru ryżowego w kolorze granatowym, który po wyschnięciu polakierowałam lakierem akrylowym.  Papier ryżowy naklejałam zwykłym klejem do decoupage. Efekt taki:
Wycięty z serwetki motyw naklejamy z drugiej strony bombki i również lakierujemy. Ja używam do bombek lakieru z połyskiem.

Kolejnym etapem było wypełnienie pustych miejsc bombki masa strukturalną imitująca sztuczny śnieg. Nakłada się ją szpachelką.

A efekt jak widać

I praktycznie na tym etapie można było zakończyć tą bomkbę, ale coś mnie podkusiło...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz